Poule 3: 15 leden van de 19 waren present. Trucker Willem was niet in vorm, haalde maar 258 punten. 69 punten op bak 3 is wel heel erg weinig. Hij werd laatste. Bij Pia wil het ook niet echt lukken, blijft steevast staan in de onderste regionen, nu met 279 punten op plek 14. Ai Snoeischaar is ook niet in vorm. Kwam vandaag nog eens als laatste binnen druppelen. Lijkt wel oftie verkering heeft of verwent Jannie hem te veel met taart. Elke dag gebak word je traag van en je vizier wordt minder scherp. 13e plaats met287 punten. Opvallend was weer de hoge notering van onze Bep van Spronsen.

Man Gerrit zei dat ze duivenvoer op haar brood strooit en dat je daardoor de sjoelstenen beter laat vliegen. Even in de gaten houden die griet. Ze werd 1e met 334 punten. 2e werd onze Jaap Koene. In de MC stond dat een Jaap Koene uit Monster een Westlandstek heeft ontvangen. Jammer genoeg stond er geen foto bij. Bij deze gefeliciteerd beste man met deze onderscheiding. Ik ken maar een Jaap Koene en dat is onze Jaap. Hij werd 2e met 332 punten. 3e werd Corrie van Spronsen met 326 punten. Ze gooit veel beter dan haar man Maarten. Wel raar want die zit in Poule 2. Op 4, niemand die het gelooft kwam Luc de Wilde met 324 punten. Hij doet zijn naam geen eer aan, want hij zit altijd zo lekker mak aan de bar te genieten.