Poule 1;
Van de 15 ; Leden waren er 14 aanwezig. Op Geert Vis en Victor Janknegt reken ik niet meer. Hoorde dat ze samen een vereniging hebben opgericht. Zal lekker gezellig zijn daar aan de Larixlaan. Grote afwezige was Rik Vogelaar. Vergeten te vragen waar hij was. Zeker een snippermiddag, moet kunnen. Die jongen komt er wel. 14e en laatste werd Joke Zwaneveld met 325 punten. Op de repetitie van de Vismaatjes werd verteld, dat ze een beetje kwakkelde met haar gezondheid, toch wel weer top dat ze er was. Opa Nico zo zonder kleinzoon was de weg kwijt. Samen met Kees Steenks haalde hij maar 329 punten.  Op de 11e plek Lady Sjoel Nel Storm en dat is minnetjes, haalde maar 347 punten. 8 punten minder dan haar husband Cor Bali , die het lekker doet zo in deze poule. Gaat in ieder geval stukken beter dan vorig seizoen.  Leo Net Niet Olsthoorn moet nog even wennen in deze poule. 355 punten is niet slecht, maar daar word je geen topper van. Cor Dijkhuizen, wel vreemd hoor, normaal zat hij in Thailand. Zal hij nog spijt van krijgen. Hier word je niet vrolijk van het weer. Hij behaalde ook 355 punten. Ben Vingerplant werd zo waar 7e met 357 punten. Moet niet gekker worden. Wat vreemd op 6 Ment Brandstapel. Hij wordt eigenlijk altijd 5e. Vergooide zich op bak 2 en haalde maar 97 punten, maar maakte dat weer goed op bak 3 met 144 punten, net zoveel als Elly Dibbets. Vandaag de 2 personen met de hoogste score. Proficiat. Ment was deze keer vroeg, had een bespreking met Burgemeester Krikke op het Binnenhof. Raar dat dat mens nog in functie zit. Onder haar leiding brandde bijna heel Scheveningen af. Als wij dat doen worden verbannen naar een onbewoond eiland.

Hans Nihot had weer wat bijzonders vandaag. Begon zonder scheidsrechter Gerrit Kropper. Deze was ff een broodje duivenvoer smeren voor zijn Beppie in het opberghok.

Moet je die haviken aan de bar dan eens zien. Humor van de bovenste plank, maar voor hun wel bloed serieus. Was direct van, moet je kijken, dan kan niet, diskwalificeren die vent. Viel allemaal wel mee en liep met een sisser af. 112 punten daar kan je geen potten met breken en dat kostte Hans ook een hoge noteringsplek. Werd 5e met 364 punten. Andere Hans, die Koene uit de Seringenstraat, je weet wel van die gordijnen, haalde 1 puntje meer en werd vierde. Niet verkeerd toch. Met Ron Daalman wil het nog niet echt lukken, al hoewel 370 punten, echt niet slecht is. Zijn tijd komt wel zegtie. Hij is een lichtmens, houdt van de zon. Of hij echt een helder licht is wordt heftig aan getwijfeld. Zo slim ziet hij er nu ook weer niet uit met dat fondsbrilletje.

Gerrit van Sponsen op 2, ongelofelijk. Zou die soms ook zonder scheidsrechter gegooid hebben. Je moet ze in de gaten houden hoor die mannen achter de bakken. Top uitslag voor  hem 374 punten. Wie doet me wat. Op nr. 1, eindelijk weer een top notering voor Robert Vis met 387 punten.

In de wandelgangen gaat en gerucht dat hij samen met zijn vader in het schuurtje elke dag een paar uurtjes aan het oefenen is. Word steeds gekker bij die Vissen.

Wel vreemd, ik ben 3 weken weg en Roberto gooit als een natte krant en ik ben er weer en hij is in goeden doen. Zou ik soms bepaalde stralen hebben.  Ron Daalman zag zo’n cirkeltje boven m’n hoofd die the Saint, je weet wel Roger More, ook altijd had. Wel mooi, maar ik heb liever dat die stralen op me zelf neerdalen, zodat ik beter gaat gooien.

Ik had nog niet de eindstanden van Robert binnen.

Wil hem wel bedanken voor de mooie persberichten, die hij  gestuurd heeft bij mijn afwezigheid naar de Monsterse Krant. Goed gedaan jochie.

Zo dit was het wekelijkse verslag weer.

Tot volgende week, de 7e wedstrijd.

Jeetje groot probleem, ik heb de adressenlijst van Robert niet meer.

Dus wachten tot hij de standen door mailt.

Komt goed,