Wedstrijd puzzelen tijdens het dorpsfeest om het kampioenschap van Ter Heijde.
Bij voldoende belangstelling is deze wedstrijd tijdens het dorpsfeest
op donderdag 4 juli om 19.30 uur

Puzzelen !

Wie is er niet groot mee geworden ? Zijn we niet allemaal begonnen met de houten insteek puzzeltjes en daarna de legpuzzel met 4 of 6 stukken.
Het werden meer stukjes, de plaatjes werden moeilijker. Nog steeds beleven heel veel mensen plezier in het maken van legpuzzels soms wel van duizenden stukjes, de complete tevredenheid van het leggen van het laatste stukje. Het zoeken naar dat ene stukje, het begint al met het sorteren van de kantstukjes en de vier hoeken. Het geeft rust in deze hectische tijd, niks digitaal, geen sociale media: jij en je puzzel. Juist die overdaad aan de snelle wereld om ons heen maakt dat velen van ons bewust een stapje terug doen. Ik denk dat het een van de redenen kan zijn waarom de legpuzzel weer enorm stijgt in populariteit.
Maar er zit in die puzzel ook een wedstrijdelement. Wie kan deze puzzel het snelst maken ?
Wie kan de kalmte bewaren om rustig te zoeken ?
Er zijn zelfs al heuse kampioenschappen. Strijden om eeuwige roem of een leuke cadeaubon. Wij zijn benieuwd hoeveel tafels wij zouden kunnen vullen voor een wedstrijdje legpuzzel leggen, een team mag bestaan 4 puzzelaars . Geen enorme puzzels, gewoon voor de gezelligheid  maar voor de snelsten drie teams natuurlijk wel een leuke prijs. Gewoon voor de lol men natuurlijk de eerder genoemde eeuwige roem!
Bij voldoende animo gaan wij dit regelen, dus geef je op en doe mee we willen dit gaan organiseren tijdens het dorpsfeest.
Opgeven via  info@dorpsverenigingterheijde.nl

Frank Rijneveen Voorzitter Dorpsvereniging Ter Heijde aan zee