Komt u wel eens in het Dorpshuis Het Vrondel van de Dorpsvereniging Ter Heijde aan zee?

Hier worden veel activiteiten georganiseerd. Bijvoorbeeld voor kinderen van 4 tot 12 jaar is er een kindermiddag. Deze vindt eens in de 14 dagen plaats op woensdagmiddag van 14 tot 15.30 uur. Vindt u het leuk om met kinderen te werken en iets te organiseren voor een leuke knutsel / creatieve middag of heeft u andere ideeën? Laat het ons weten! Voor de kindermiddag kunt u contact opnemen met Petra Hofland-Scholtes via emailadres: ledenadministratie@dorpsverenigingterheijde.nl of  via 06-1222 4435.

In Dorpshuis Het Vrondel worden ook andere activiteiten gehouden zoals: klaverjassen, jokeren, bingo, sjoelen en er is een ouderensoos. Bij deze activiteiten wordt de bardienst verzorgd door een of meer van onze vrijwilligers. En hiervoor zijn we op zoek naar extra handen. Interesse? Wij vertellen u graag over de mogelijkheden. Neem contact op met Elly Dibbets via emailadres: ellydibbets@dorpsverenigingterheijde.nl of via 06-5172 8452.

Activiteitenkalender