Op 30 november 2018 is overleden ons lid van verdienste Ries vd Beek.

Op 1 februari is Ries op de Algemene Ledenvergadering van de Dorpsvereniging benoemd tot Lid van verdienste. Hij is vanaf 1984 werkzaam als vrijwilliger en heeft van alles gedaan voor de club; Werkzaamheden realisatie 1e dorpshuis in 1984, collectant Jantje Beton, Kerstman spelen, vlaggetjes ophangen voor het Dorpsfeest, tuinman van de speeltuin en schoonmaker van het Vrondel.
Zijn stokpaardje was de Oudjaarsloterij dat hij vele jaren voor onze vereniging heeft gedaan met als inzet; de netto opbrengst voor de kinderactiviteiten van het Vrondel”. Tot een maand geleden was hij hier nog mee bezig, maar kon deze klus helaas niet meer volbrengen.We verliezen in hem een groot vrijwilliger, maar vooral een mensen mens, die altijd vrolijk en gezellig was. Wij wensen zijn vrouw, kinderen, kleinkinderen, achterkleinkinderen, verdere familie, vrienden en bekenden heel veel sterkte toe in de komende tijd.

We geven de wens te kennen; “Dat Ries Moge Ruste in Vrede”

Aart Maat, ere voorzitter Dorpsvereniging en het bestuur van de dorpsvereniging.