Oudjaarsloterij Vrondel Groot succes

Oudjaarsmiddag 31 december 2022  kan met recht op de balk geschreven worden. Werd  een heuglijke dag met allemaal gezelligheid op deze laatste activiteit van het jaar 2022 in Dorpshuis het Vrondel. Eerst drie bomen klaverjassen en jokeren met een hapje en een oliebolletje er bij en daarna de verloting.

We hebben een super mooie prijzentafel kunnen maken met dank aan de vele sponsors ( 38 in totaal) die een steentje wilden bijdragen zowel financieel als in natura. Van het geld konden we tal van waardebonnen kopen, voor de rest waren er fruitbakken, orchideeën, flessen wijn en sterke dank, een dinerbon voor 2 van hotel Fletcher, waardebonnen van Moments Beach, rondvaarten van de KNRM, bonnen van de Chinees, bierpakketten en bonnen van Hamburger Dirk, Lunenburg en de drogist in de Molenstraat, een mooie hengel van Hengelsport Winkel Westland en tal van andere prijsjes.

De opzet was deze keer anders. De loten gingen in de voorverkoop voor € 1,00 per stuk en dat was geen verkeerde keuze. Vooraf zijn er 1300 loten verkocht en de Oudjaarsmiddag nog eens 500 stuks. Totaal € 1800,00 De gehele opbrengst hiervan komt ten goed aan de jeugdactiviteiten van het Vrondel.

Totaal waren er 115 prijzen te verdelen met een waarde van € 1400,00  met dank aan de sponsors.

Hoofdprijs van € 150,00 waardebonnen van Hoogvliet werd   gewonnen door Sjoeler Jan Steenks.

Alle prijzen zijn afgehaald of thuis bezorgd.

We willen iedereen bedanken voor de gezelligheid deze middag en het kopen van de vele lootjes. Graag tot zaterdag 30 december 2023 en als u wat wilt sponsoren dan weet je ons te vinden, we zijn vaak lijfelijk aanwezig in het Heijdse Dorpshuis.

Hartelijke groeten van Leen van Spronsen en Aart Maat

Bij deze het mooie rijtje namen van onze sponsors. We zijn trots op jullie.

Familie wijlen    Willem Kuiper     Hoofdsponsor

W&S Administraties Jongens van Kees Steenks                             Optiflor

Frans Boers IMT Praktijk de Vooruitgang                                    De Viskeet

Piet en Sander Vijverberg Orchideeën                                            Nico Anoniem