Activiteitenkalender

Datum: 12 maart 2020

coranisvirus-1

MEDEDELING
Vanwege het coronavirus en de maatregelen door het RIVM en overheid besloten, is het Vrondel tot  nader orde gesloten voor alle activiteiten.

We begrijpen dat dit zeer vervelend is. We volgen in deze de lijn die ons is opgelegd door de overheid.
Houdt onze website in de gaten om de laatste ontwikkelingen over de sluiting te raadplegen.

Namens het bestuur van Dorpsvereniging Ter Heijde

Marco Voois
Secretaris a.i.

Streep door het Dorpsfeest

Datum: 3 april 2020

Het bestuur heeft besloten het Dorpsfeest in Ter Heijde dit jaar af te lasten.

Het dorpsfeest zou plaatsvinden van 29 juni tot en met 4 juli. Door de huidige coronacrisis kan dit niet doorgaan. “Als bestuur hebben we dit besluit genomen gezien een groot deel van de leden tot de kwetsbare groep behoort”,
Dit jaar stond een vernieuwd programma klaar in samenwerking met de Viskeet en surfshop Dreams.

Grote verbouwing Het Vrondel
Het besluit is ook genomen, omdat dorpshuis Het Vrondel gesloten moet blijven tot nader orde . De dorpsvereniging heeft besloten dit voor de rest van het seizoen, dat normaal eindigt met het dorpsfeest, te handhaven. De grote verbouwing van Het Vrondel, die zou plaatsvinden in de zomer, wordt naar voren gehaald. De heropening is nu op 1 augustus. “In welke vorm of activiteit is nu lastig te zeggen, veel is afhankelijk van de ontwikkelingen en maatregelen vanuit de overheid”

Marco Voois, secretaris